Foleta Corona melding

Felix Maseland | 19 maart 2020

Beste gebruiker van Foleta en Keuzevak,

Het Coronavirus houdt Nederland in z'n greep en dat zorgt voor een veranderde manier van werken voor u en voor ons.

Onze prioriteit is de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en van onze gebruikers. Daarom zijn we genoodzaakt een aantal maatregelen doorvoeren

We hebben gemerkt dat men op de scholen de afgelopen week druk bezig was met het organiseren van het primaire proces.
Daarnaast gaat ook het formatieproces door en willen we u daar zo goed mogelijk bij ondersteunen.

Bij Foleta werken we momenteel zoveel mogelijk thuis en kunnen we de volgende ondersteuning (blijven) bieden bij uw werkzaamheden:

Helpdesk:
De telefonische helpdesk blijft gewoon bereikbaar (tel. 030-2040214).

Het insturen van vragen via support of het sturen van een mail is ook nog gewoon mogelijk.

Ondersteuning op locatie:
Met betrekking tot de al gemaakte afspraken wordt er contact met u opgenomen.

Richtlijn is dat de afspraak zo mogelijk wordt verplaatst of wordt vervangen door een telefonisch overleg of een overleg met behulp van Skype of Teamviewer.

Nieuwe afspraken (na 6 april) worden wel ingepland, maar zullen misschien ook op bovenstaande manier ingevuld moeten worden afhankelijk van de ontwikkelingen. U kunt hierover contact opnemen met uw accountmanager of met de helpdesk.


Cursussen:
De cursus die gepland was voor 26 maart, gaat niet door. De deelnemers hebben hier bericht over ontvangen. Een vervangend cursus is ingepland en kan op ingeschreven worden.
Cursussen na 6 april staan voorlopig nog in de agenda. Hiervoor geldt dat we de ontwikkelingen afwachten en afhankelijk daarvan een besluit zullen nemen over doorgang of aangepaste cursusvorm.

We hopen op uw begrip en wensen u sterkte met het organiseren van het primaire proces en het formatieproces

Namens alle medewerkers van Foleta

Felix Maseland.




;